Sandro
Pułkownik
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 602
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Samiec
|
Wysłany: Pon 19:03, 17 Maj 2010 Temat postu: Kodeks klanu |
|
|
Art. I Założenia klanu
1. Jedynym i najważniejszym celem klanu jest GRA DLA ZABAWY , a niżej wymienione rzeczy mają zapewnić organizację i prawidłowe funkcjonowanie klanu.
Art. II Rangi
1. W klanie przewidziane jest sześć rang (przedstawione do najmłodszej do najstarszej):
- Rekrut
- Kapral
- Sierżant
- Porucznik
- Major
- Kapitan
2. Rekrut jest to ranga dla nowo przyjętego kandydata. Jest to okres próbny, trwający tydzień. W tym czasie codziennie będzie sprawdzana obecność i aktywność na forum oraz w grze i na treningach. Nie może uczestniczyć w sparingach i Quick Match oraz klanowych eventach. Obowiązkowy wzór tagu: [^2AC - R^7] (gdzie R – rekrut). Ma możliwość awansu po kresie próbnym po nominacji przez vCL’a lub CL’a.
3. Stopień Kaprala jest to ranga dla "połowicznych" członków klanu, otrzymany po okresie próbnym. Nie może uczestniczyć w sparingach ale w QM oraz eventach klanowych tak.
Tag: [^3AC^7]
4. Ranga sierżanta jest to ranga dla pełnych członków klanu. Może uczestniczyć w sparingach, QM oraz eventach klanowych. Tag: [^4AC^7]
5. Porucznik jest rangą dla starszych członków klanu. Może uczestniczyć w sparingach, QM oraz eventach klanowych, może starać się o klanowe stanowiska. Tag: [^5AC^7]
5. Major to ranga dla zaufanych graczy klanu, może uczestniczyć w sparingach, QM i eventach klanowych, może starać się o stanowiska klanowe, może przewodniczyć treningom. [^0AC^7]
6. Kapitan to ranga dla wybitnych i sprawdzonych członków klanu, otrzymuje się ją po nominacji przez vCL’a lub CL’a. Na czas nieobecności vCL’a może zostać wybrany jako jego p.o. Ma dostęp do forum dla Zarządu klanu. Tag: [^1AC^7].
Art. III Treningi
1. Treningi rozgrywane są co tydzień w:
- Piątki o godz. 19.00 do godz. 20.30
- Soboty o godz. 18.30 do godz. 20.00
2. Każdy z członków klanu może wybrać jeden trening w tygodniu na jaki będzie uczęszczał.
3. Treningi usprawiedliwia się w specjalnie do tego przeznaczonym temacie, do dwóch dni od daty treningu.
4. Trening prowadzi osoba najwyższa stopniem, jednak gdy nie ma takiej możliwości, obecni na treningu sami wybierają przewodniczącego.
5. Przewodniczący treningu ma obowiązek złożyć po treningu raport wg. wzoru:
Trening XX – YYY, ZZZ (gdzie x – dzień miesiąca, y – miesiąc, zzz – dzień tygodnia)
Powinni być: xxx
Obecni: xxx
Nieobecni: xxx
Czas: do dwóch dni od daty treningu
Art. IV Punkty Prestiżu
1. Są to punkty aktywności w klanie
2. Przyznaje je CL i vCL
3. Otrzymuje się pkt. dodatnie i ujemne
4. Otrzymanie odpowiedniej liczby Punktów Prestiżu skutkuje awansem lub degradacją:
- Z kaprala na sierżanta i odwrotnie – 30 PP
- Z sierżanta na porucznika i odwrotnie – 50 PP
- Z porucznika na majora i odwrotnie – 70 PP
5. Otrzymując awans zaczyna się z pustym kontem Punktów Prestiżu
6. Punkty Prestiżu przyznawane są w przeznaczonym do tego temacie i z podaniem przyczyny
7. Degradacja z kaprala na rekruta (10 PP) oznacza wyrzucenie z klanu
8. Punkty prestiżu otrzymuje się według cennika:
Punkty dodatnie:
- Za zorganizowanie sparingu/QM = + 10 pp
- Za udział w wygranym sparingu/QM = + 10 pp
- Za obecność na nieobowiązkowym treningu = + 5 pp
- Za pomoc vCL lub CL w wyznaczonym zakresie = + 5pp
- Za kreatywność, wkład w życie klanu = + 10pp
- Za aktywność na forum = +5pp
Punkty ujemne:
- Za nieusprawiedliwienie treningu w terminie (do dwóch dni od daty treningu) = - 10pp
- Za małą aktywność na forum = - 5pp
- Za spam na forum = - 5pp
- Za wulgaryzmy i obrażanie innych podczas gry i/lub sparingu/QM = - 5pp
- Za niewykonanie poleceń CL lub vCL = - 10pp
- Za sprawy administracyjne (niewypowiedzenie się w kluczowym temacie na forum, nie przestrzeganie Regulaminu forum i Kodeksu klanu) = - 10pp
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sandro dnia Sob 18:23, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|